کمیته علمی
کانون جوانان محله صد دستگاه
سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:, :: 3:2 :: نويسنده : مسئول وب

 

چرا زبان انگلیسی را می آموزیم؟؟؟

اواخر قرن هیجدهم بود که زبان انگلیسی در بین سایر کشورها شروع به گسترش کرد تا جایی که امروزه بیش از 380 میلیون نفر به زبان انگلیسی صحبت می کنند و بعد از زبان چینی و اسپانیایی بیشترین گویشوران را دارد.از آن زمان بود که زبان انگلیسی به عنوان زبان بین المللی و البته مهمترین زبان در سطح جهان شناخته شد.به این معنی که:" به دلیل قابل فهم بودن و جهانی بودن زبان انگلیسی" اگر کسی به این زبان مسلط باشد،برای مسافرت یا برقراری ارتباط با سایر کشورها نیازی به یادگیری زبان دیگری ندارد.اکثر کشور ها برای ترویج زبان انگلیسی راهکار ها و برنامه هایی تدوین کرده اند که یکی از انها آموزش این زبان در مدارس است . به عنوان مثال: کشور ژاپن از پایه ی هفتم و فیلیپین از پایه ی چهارم شروع به آموزش زبان انگلیسی می کنند حتی در هند زبان انگلیسی به عنوان زبان رسمی و جایگزین زبان هندی انتخاب شده.

علاوه بر موارد بالا ، از جمله دلایل دیگری که اهمیت فراگیری زبان انگلیسی را نشان می دهد عبارتند از:

1- جنبه ی تبلیغاتی:ما ایرانیان از تمدن و فرهنگ غنی و با قدمتی برخورداریم و باید بتوانیم از زبان انگلیسی که یک وسیله ی جهانی است جهت گسترش عقاید خود و مفاهیم دینی در سطح جهان استفاده کنیم.

2- جنبه ی علمی :اکثر یافته های علمی ؛ کتاب ها و مقالات به زبان انگلیسی منتشر می شوند و در صورت عدم تسلط بر زبان انگلیسی از آن ها محروم خواهیم شد. پس با بهره گیری از منابع انگلیسی اعم از گفتاری و نوشتاری و سایر موارد بر دانش و تجربه ی خود بیافزاییم.

3- جنبه ی سرگرمی: استفاده از اینترنت ، مسافرت به سایر کشورها و تجارت با آنها از دیگر دلایل اهمیت یادگیری زبان انگلیسی است.

آیا شما خودتان را از موارد ذکر شده بی نیاز می دانید؟ آیا حاضر هستید خودتان را از آنها محروم کنید؟ مسلماًٌ جواب منفی است . پس جای هیچ گونه اتلاف وقت و سهل انگاری نیست!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 169
بازدید کل : 31182
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1